ایران سالید

سالیدورک، کتیا، پاورمیل، آباکوس، اتوکد

ایران سالید

سالیدورک، کتیا، پاورمیل، آباکوس، اتوکد

آکادمی ایران سالید برگزار کننده دوره های آموزشی سالیدورک، کتیا، پاورمیل، آباکوس، اتوکد و... می باشد.

  • ۰
  • ۰
بیش از نود درصد از تمامی شغل های طراحی و تهیه پیش نویس در بازار امروز نیاز به استفاده از برخی برنامه های طراحی کامپیوتری دارند. در بعضی موارد این نرم افزار Autodesk Inventor یا سالیدورک است اما اغلب آن سالیدورکس است. با داشتن سهم بازار خوب، سالیدورک احتمالا بهترین نرم افزار شکارچی شغلی آینده است که می تواند یاد بگیرد. دوره های آموزشی در این نرم افزار می توانند چند صد دلار هزینه کنند. برای کسی که از کار بیفتد، این سرمایه گذاری برای پیدا کردن سخت است. اما پول صرف زندگی من برای کسانی که به دنبال کار می روند، تغییر می کنند.
آموزش سالیدورک

در میان بسیاری از راه های به دست آورد آموزش سالیدورک است، که یک فروشنده برتر از برنامه، ارائه پشتیبانی از کاربر و آموزش جامع است. همچنین انواع مختلفی از SOLIDWORKS های آموزشی وجود دارد که می توانند در اینترنت قابل دسترسی باشند. مهم است که وقت خود را برای اطمینان از اینکه افرادی که از این نرم افزار استفاده می کنند، به درستی آموزش می دهند تا از ویژگی های آن به حداکثر توانایی خود بهره مند شوند.

سالیدورک که به طور جهانی توسط میلیون ها کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد، برنامه نرم افزاری طراحی مکانیکی با مکانیک 3D است. برای کمک به مهندسان و طراحان در تأثیر قابل توجهی بر بهره وری یک شرکت ضروری است که آموزش حرفه ای ارائه شود. به همین دلیل، آموزش سالیدورک تمرکز بر مفاهیم و مهارت های مهم است که برای موفقیت با استفاده از نرم افزار بسیار مهم است.

 

مزایای آموزش سالیدورک


آسان برای یادگیری و استفاده آسان، طراحی محصول کارآمد تر و سریع تر می شود و شرکت یا فرد را قادر می سازد که رقابتی باقی بماند.

علاوه بر این، اقدامات شرکت برای تهیه پیش نویس و جزئیات با آموزش صحیح استفاده از نرم افزار استاندارد می شود.

- یادگیری برای استفاده از تمام توابع برنامه به صلاحیت، به عنوان مثال شبیه سازی، تجزیه و تحلیل دقیق در طول فرایند طراحی محصول ممکن است. این ویژگی به کاهش خطاها و اصلاحاتی که ممکن است در مدل ها و نقاشی ها نیاز باشد کمک می کند.

همچنین، با استفاده از نرم افزار به درستی راه اقتصادی را برای ماندن در برنامه فراهم می کند. چند برنامه نرم افزاری سالیدورکس وجود دارد که برای رسیدگی به الزامات خاصی از انواع مختلف طراحی مکانیکی قابل دسترسی هستند.

 

دوره سالیدورک


سالیدورک شامل انتخاب گسترده ای از آموزش ها در طیف گسترده ای از ابزار است. این آموزشها به طور کامل در سالیدورک گنجانده شده و در زبانه منابع سالیدورک در مدیریت وظیفه و یا در منوی راهنما در دسترس هستند.

آموزشگاه ایران سالید نه تنها نمونه خوبی از چگونگی استفاده از ابزارهای موجود در سالیدورک نیستند، بلکه می توانند مورد استفاده قرار بگیرند تا برخی از ابزارهایی را که تا پیش از این مانند روتر یا شبیه سازی مورد استفاده قرار نگرفته اند، مورد آزمایش قرار دهید. همچنین بخش بزرگی از آموزشها برای جدیدترین افزودنیهای نرم افزاری مانند رابط کاربر جدید برای بخش ابزار و بخش گفتگو درج شده است.

این آموزش ها به گروه های به راحتی هدایت می شوند تا شما بتوانید مستقیما به حوزه مربوطه دسترسی پیدا کنید.

همچنین در دستورالعمل های موجود، لینک هایی برای باز کردن مدل های سالیدورک که می توانند برای محتوای آموزشی مورد استفاده قرار گیرند، هستند.

  • ۹۷/۱۰/۰۹
  • دیوید ظریف پور

آموزش سالیدورک

سالیدورک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی